Életünkben számos esetben előfordulhat, hogy hitelért kell folyamodnunk. Ilyen helyzetekben viszont mi átlagemberek képesek vagyunk elkapkodni a döntéseket. Szakavatottság hiányában egy rossz ajánlatra is azt hihetjük, hogy jó döntés lehet hosszú távon. Ezek oda vezetnek, hogy megbánjuk választásunkat, mert több a havi törlesztő, mint amire számítottunk vagy fizetni tudjuk. Elcsúszunk és adósságba keveredünk.
Miben más a hitelszakértő mint a banki alkalmazott?
Ki segít eldönteni melyik bankhoz forduljunk, melyik hitelkonstrukciót válasszuk? Alapvetően a menet az lenne, hogy bankról bankra járva egyik ajánlatot kérjük a másikra, amibe csak belezavarodunk és rengeteg időt veszítünk. A banki alkalmazottnak ugyanis az a dolga, hogy a bank számára legjobb konstrukciót erőltesse ránk, jóformán bármi áron. Ráadásul minden papírmunkát ránk hagynak, az elbírálás pedig rengeteg időt vesz igénybe. Ha ez még nem lenne elég, ott van, hogy ha valamit rosszul töltünk ki újabb időt veszítünk, és amennyiben meg is kapjuk a hitelt jókora összeget számolnak fel a banki alkamazott munkájáért.
Ezzel ellentétben a hitelszakértő egy előre lebeszélt időpontban rendelkezésünkre áll. Jobb esetben egy olyan irodában ahol csak Ön és a hitelszakértő tartózkodik. A hitelszakértő abban az egy órában csak Önre figyel. Az előzetes elbeszélgetés alapján kérhető tőle egy ingyenes előzetes elbírálás. A papírmunkát minden esetben Ő végzi el helyettünk. Kapcsolatot tart a bankokkal, informálódik és az érdekeinket védve a lehető legjobb ajánlatot alkudja ki a hitelintézetekből.
Ezért forduljon Ön is a Szalai HitelPlusz-hoz. Nem csak nyugodt légkör várja Önt és családját, hanem tiszta szakértelem és profizmus, ahol a kellő törődést is megkapja.
Mi alapján válasszuk ki a hitelszakértőnket?
Vessük el tehát, hogy egyedül állunk neki a hitelek fürkészésének. Inkább a megfelelő hitelszakértő felkutatására fordítsuk az energiánkat. Mivel nagy feladat kiválasztani a megfelelő személyt, akire rábízhatjuk pénzügyeinket segítünk abban, hogy milyen kérdésekre kell megfelelő választ kapni, mielőtt segítséget kérünk. A bizalom kialakítása nem megy egyik pillanatról a másikra, ám jó alapot képezhetünk azzal, ha figyelembe vesszük a szakmai tapasztalatot, hogy hány hitelintézethez van bejárása az emberünknek, milyen szakirányú végzettséggel rendelkezik és elvégzi-e azokat a továbbképzéseket, melyek segítségével folyamatosan, naprakész információkkal rendelkezik.
Mit tehetünk mi a célunk elérése érdekében?
A bizalomépítés kétirányú feladat. Ahhoz, hogy a hitelszakértő látszólagosan ne okozzon csalódást, nekünk is meg kell tenni a kötelezettségeket. A hitelszakértő csak akkor tudja elérni a lehető leggyorsabban a legjobb lehetőségeket, ha tájékoztatást adunk minden meglévő bankszámlánkról, kiadásainkról, hiteleinkről. Legyünk tehát őszinték, osszunk meg vele minden információt, amire szüksége lesz és bízhatunk abban, hogy mindent meg fog tenni a boldogulásunkért. Így mindamellett, hogy a megbeszélés alatt kellő figyelmet fordít az Ön igényeire, vágyaira, intézi a papírmunkát, és elkészít egy előzetes számunkra is érthető listát. Ezt elmagyarázza és minden kétséget kizárva kiválaszthatjuk a megfelelő hitelt. A jó hitelszakértő a papírmunka mellett kapcsolatot is ápol. Hozzáállásából láthatjuk, hogy valóban foglalkozik-e az igényekkel. A Szalai HitelPlusz-nál a szakértelem mellett a szív is megmutatkozik. Kérdéseinkkel, aggodalmainkkal bármikor fordulhatunk hozzájuk.